Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



NOta penting?
Tuesday, April 24, 2012 | 5:41 AM | 0 comments
NOta penting ke?


Holla peeps! today i'm sooooooooooo frustrated !! because of some people! saya suka mengajar orang. Tapi make sure bila diajar salin la. ambil pen dan kertas bukannya susah.  Kalau ada buku dan pen, automatic dia akan paham, nak ajar pun seronok. Itu membuktikan attitude seseorang yang bersungguh-sungguh nak suruh diajar balik supaya betul-betul paham.  Bukan sambil lewa, bila tengah ajar dia bercakap dengan orang lain, lepas tu tanya balik. "tak paham la, macam mana nak buat" Memang la tak ada benda dalam dunia nih yang senang. Tapi cuba fikir positive, "benda yang susah tu la aku boleh buat, baru orang proud of yourself!" cakap kat diri sendiri, motivate diri. Even aku pun selalu give up dan bukanlah seseorang yang especially clever nor gifted ! I'm just lazy.. sama je dengan korang. Sebab tu aku masuk KELEMU ! Lagi pun notes adalah salah satu alternatif yang boleh menguatkan memori yang lemah, dan mengelakkan rasa bosan, lepas tuh bila take note, kita akan betul-betul fokus dengan apa yang diajar sebab takut salah tulis. Haaaa. 99% otak kita nih memang tak boleh fokus bila belajar, kita dapat bagi 1% je ruang nak fokus.. Apa lah salah kalau kita take note kan, even tak paham, tak la menyusahkan orang lain yang nak belajar sebab dah ada note sendiri. Memang saya hipokrit, mulut cakap lain hati cakap lain, sangat tak ikhlas sebab nak jaga perasaan orang! Kadang2 terbatas, sampai orang lain jadi mangsa, and maybe a few of my classmate kat class tadi ada yang terasa hati dengan perangai saya. I'm so sorry ! I didn't mean it. Note yang minggu lepas jangan la buang, sayang, ilmu bukan berkali-kali orang nak bagi. Ustaz marah kalau kita buat luahan hati kat laman sosial, tak molek gitu, nanti mendatangkan sangkaan yang menyebabkan dosa, tapi ni bukan luahan, ini adalah fakta manusia disekeliling kita. salah satu pengalaman yang saya alami yang ingin dikongsi bersama dan bukanlah untuk mengaibkan sesiapa. Jadi jangan cepat perasan, saya hanya memotivasikan diri sendiri. Ampun maaf jika ada terguris hati. Tak simpan apa-apa. kosong-kosong. *tetiba keluar lagu najwa latif --,,--'

 need some advice? :'(   

Assalammualaikum.