Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



1/1/2012 : First day 2012
Sunday, January 1, 2012 | 2:00 AM | 0 comments
Assalammualaikum.. Salam sejahtera.
Fuhh hari ini, hari pertama tahun 2012, MNI dapat satu pengajaran.. iaitu, Jangan GELOJOH !! atau dalam erti kata lain................. sabar itu separuh daripada Iman.. ye adik adik! -,- Takpa.tak baik mengeluh kan.. MNI ambil pengajaran daripada kejadian tadi, tension nih.. tula orang yang tak sabar, ending selalu tak elok, awal tahun lagi dah buat perangai ye MNI -,- *"cakap ngan diri sendiri"........MNI bukan apa, 'curiosity' MNI membuak-buak dan menyebabkan MNI teruja nak tahu hasilnya..huhu malangnya..hampeh! Membazir je duit MNI -,- Takpa jangan mengeluh.. "cakap kat diri sendiri lagi".. =.='
Ohhh mesti tak tahu cerita apa lah yang MNI membebel dari tadi nih kan..MNI tak tau MNI cerita kat sapa tah nih.. kepada stalker2 MNI kat luar sana tuh kot..keep it up ;) perasan pulak ada stalker.heheh.. ohh cerita apa yer?..cerita dia macam nih...ermmm macam mana nak cerita eh?.. haaaa..MNI malas la nak cerita, sebab MNI banyak lagi kerja nak buat daripada menaip kat sini. bukan ada orang kisah pun.. mengadu kat MZ je laaaaaa.. tapi dia JAUH!!!! ;( Takda connection.. huhu.. "cakap kat diri sendiri lagi le tuh" =,=" apalah nasib. sekian.. terima kasih