Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



31/12/2011 : last post for 2011~
Saturday, December 31, 2011 | 7:16 AM | 0 comments

31/12/2011 11:02pm

lebih kurang dekat sejam lagi nak ke tahun 2012.. sebenarnya, tahun baru nih tak payah diraikan dengan meriah, sebab ia hanya sekadar nombor.. dari 2011 betukar ke 2012.. nak sambut tuh boleh tapi biarlah sederhana, jangan sampai lupa daratan sehingga mencetuskan.........................
maksiat dan pembaziran. Cewaahhh ada macam ustazah pilihan tak? haha. Cita-cita tuh tak baik gelak. kan. Ingat senang-senang je nak jadi ustazah pilihan. Uishh kalau lah saya ditakdirkan, bertuahnye badan, dapat hafaz semua juzuk dalam Al-Quran.MasyaAllah.. doa-doa la kan ye.. Bebalik kepada tahun baru ni, sebenarnya saya dah lama buat azam, lepas je awal Muharam hari tuh, dah berazam dah..hehe. Tahun baru ke tak,itu berpandu kepada sifat individu itu sendiri. Dia macam penghijrahan la, kalau perangai sama je tak berubah, tak ada maknanya tahun baru.. Yang elok, daripada buruk kepada yang baik.. Alhamdulillah, saya masih lagi bernafas sehingga hari ini. Dah nak dekat 21 tahun hidup.. syukur kepada Ilahi.. Apa yang MNI azam tahun 2012? ahaaa. mestilah Tak boleh bagi tahu, sebab nanti azam MNI terbantut, haha. MNI akan usaha sebaik mungkin untuk capai azam2 itu.. Tapi cakap pun tak guna kalau tade usaha, ye tak. mana la tau hari nih bukan main semangat. tengok esok lupa terus. Kembali kepada kehidupan macam biasa. Azam semua berterabur..huhu. InsyaAllah kalau ada usaha adalah hasilnya. ye tak IMam Muda hikksss. lagi 5 tahun je lagi.MNI boleh sabar.. okeyhh kepada yang meraikan tahun baru nih. selamat tahun baru..kepada yang tak meraikan, macam MNI duduk rumah buat assignment.. selamat tahun baru juga.. assalammualaikum.. ^_^