Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



OMO! again!! LMH
Wednesday, April 6, 2011 | 7:23 AM | 0 comments


hai!! hoiii!! hello!! assalammualaikum!! 어떻게 당신이 있습니다!!(eotteohge dangsin i issseubnida) haaa haaa! canne nak sebut tuh.. GOOGLE kan ada!:D

Dear LMH..
네 인생 매니아 빛나는 주셔서 감사합니다.당신이 내 마음을 승리 최고의 재생하려면. 당신은 좋은 배우이야. BOF는 최선을 다해 경기입니다. 비록 아무 관심이 없습니다. 내가 당신을 지원 멈추지 않을거야! 심지어 당신이 날 모르는 경우. muahahahaha!

sinopsis Episod akhir BOF (nak citer yang happy ending je)

(waktu Jun-pyo hilang ingatan)-part yang paling menyampah-
Jan-di mengunjungi hospital di pagi hari, sedangkan Jun-Pyo masih tidur. Dia membaca sihir supaya Jun-pyo kembali ingatannya ("cadabra abra, membuat Gu Jun-Pyo ingat Geum Jan-di"), kemudian dia meninggalkan lunchbox di samping tempat tidur Jun-pyo.Kemudian pagi itu, Yumi(BITCH) datang .Jun-pyo melihat ke arah meja , dia bertanya-tanya bekal siapa itu. Yumi membuka bekas, dan saat ia menarik keluar makanan itu, makan itu berbentuk Jun-Pyo Face dan telur roll-up camilan,setelah merasainya, Jun-pyo teringat akan sesuatu. Tapi samar-samar!. Jun-Pyo bertanya apakah Yumi yang membuat makanan itu, dan untuk sejenak Yumi ragu-ragu, seakan bertanya-tanya bagaimana untuk menjawab, lalu mengangguk dan mengaku.(padahal Jan-di yang buat). Jun-Pyo mengatakan, "Aku ingat. Hal yang saya lupa - itu adalah kamu, benar "? Yumi suka kat Jun-Pyo, jadi dia mengaku!(perempuan gatal) ahah.

----->panjang lagi-ok malas nak cerita-bla bla bla

continued....(Jun-pyo dan Yumi buat keputusan untuk sambung belajar dekat Amerika).
sedang Jan-Di bersendirian, Jan-di mengeluarkan kalung bintang-bulan-nya, kemudian Jun-Pyo datang. Begitu melihat dia Jun-Pyo berubah untuk pergi, tapi Jan-di menanyakan apakah dia ingat kalung ini, atau nama-nama yang terukir di atasnya. Jun-Pyo memuat lihat di "JJ" dan berkata , "Mana saya tahu?".. Jan-di memberikan kalung itu kepadanya: "Aku aku balik kalung nih. Nah!!".. Jun-Pyo pelik lalu berkata," kenapa nak bagi kat aku pulak? kalau tanak buang je! " ***( lebih kurangla dialog dia) hikss. Jan-Di terasa tercabar, lalu mencampak kalung itu ke kolam renang!

Jan-di: "Gu Jun Pyo. Aku akan meminta satu hal lagi. Adakah kau tahu bagaimana untuk berenang? "
Jun-Pyo: "Berenang? Saya tidak berenang. "
Jan-di: "kau tidak tahu, atau tidak boleh?"
Jun-Pyo: "Saya punya memori masa kecil yang buruk, jadi saya tidak berenang. Saya tidak pernah belajar. "
Jan-di: "TAK!!!kau tahu berenang!.
kemudian, Jan-di menyuruh Jun-Pyo memanggil namanya dan Jan-Di menjatuhkan dirinya kedalam kolam,supaya ingatan Jun-Pyo kembali.

lepasssss tuuuuuuuuu..haaa.penat la. esok sambung ye(come again)!! Biande


oh.episod akhir habis tengok yg ke 100x (nampok beno menipunye ate)!

bersambung.........................................

Labels: