Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



bagai burung hantu makan dedak
Sunday, April 10, 2011 | 5:13 AM | 2 comments

Orang selalu cakap,kawan baik tuh ibarat, bukit sama didaki lurah sama dituruni. kenapa eh? macam salah je bunyi dia. ehem! kalau bukit sama didaki tuh macam susah sama-sama harungi kan?. jadi, kalau lurah sama dituruni pulak, senang sama-sama kongsi la kan. kan kan..uhuh. selalunya, kawan ibarat lurah sama dituruni je. kenapa? Sebab kawan yang suka mendaki bukit dengan kita susaaaaahhhhh!! sangat nak cari. Susah nak jumpa kawan yang nak daki bukit sama-sama. Sebab dorang lebih suka cari alternatif lain daripada mendaki. contoh la kan:

mira : hoi, harini, ada program mendaki bukit.Jum.
kawan baik : haaa? daki bukit? naik apa?
mira : dah nama pun daki, naik kaki la lol...
kawan baik : tanak la, kau daki dulu, dah nak turun lurah nanti, panggil aku, kita turun sama-sama ye.
mira : kau nih bukan kawan yang diibarat seperti, bukit sama didaki,lurah sama dituruni la weyh..huh!

haaa.. paham? ta paham,bukak kamus ye adik-adik. -,-
sebenarnya,kawan makan kawan yang banyak kat dalam dunia nih,tak pun, kawan lupakan kulit. ada ke?.huhu.kawan nih jugak, bermuka dua,ada bukit ada paya.!!
kawan nih juga, bagai hempedu lekat dihati..erkkk.. macam tak je. tapi memang hempedu lekat kat hati pun! argghh.okeylah.tapi weyh, apa payahnya mengoyangkan lidah saja!! heeeeeh!!.. sudah la weyh!!!
rambut sama hitam hati lain-lain kan. (okayh aku dah cukup beradab dah nih)

yela bagai burung hantu makan dedak kan(membebel tak tentu arah)nite.