Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



si menggatal.
Tuesday, March 8, 2011 | 3:20 PM | 0 comments
cak cak cak.. bukan! bukan nak cite pasal cicak! nak cita pasal si menggatal nih. haishh dia nih teruk sangat dah la gatal. lepas tuh tak senonoh pulak perangai. orang semua benci dengan si menggatal nih. di pendek kan cerita, dia memang sepisis yang dibenci la. haaa. daripada datuk nenek pakcik makcik adik beradik jiran sebelah pun memang sama je perangai..keturunan dia memang ditakdirkan menjadi musuh manusia sejak azali lagi. dia nih dibenci sebab suka amik darah orang tak mintak izin. lepas tu tinggal kan bekas kiss dia pulak tuh.ishk3. jahat kan. makin lama makin banyak! makin bunuh makin dia beranak! canne tu nak hapuskan dia. memang diwujudkan dia untuk menemani kami kot.huhu. makanan seharian dia adalah darah kita! aduyaii.. sapa lagi kalau bukan NYAMUK!! tuh je nak protes.! tak da mende pun.. hehe. :p tapi kan jangan kita ambil kisah.gara-gara digigit nyamuk! kita MATI.. haa. nyamuk tuh adalah senjata halus untuk membunuh. sikit je dia ambil darah.tapi kesan yang dia tinggalkan tuh bawa penyakit. ibarat, habis madu sepah dibuang! dah bagi makan darah kita, senang2 je bg kita penyakit dia.! bayangkan kalau nyamuk tuh sebesar kucing?? apa jadi?. hurmmm.. mak!!!!!!! banyak NYAMUK!!!!

Labels: