Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



si kecohh
Friday, March 11, 2011 | 8:16 PM | 2 comments
meow meow..eoowwww..grrr ><

ala tomey nyer.anak sapa la nih.. eoww...atok jumpa dia dekat dalam tangki. tah sapa la yang kejam sangat buang dia dalam tangki tu. kalau ye pun hantar lah kat rumah kebajikan ke. ada la orang tengok-tengok. nih tak, pi masuk kan lam tangki.report kat jabatan kebajikan kucing baru tau. erkk. azfar bg nama dia sikecohh.. sebab dia bising!!!! haaa.alang-alang dia memekak kat rumah nih dari semalam, azfar kesian, dia soh ucu gaulkan nasi dengan ikan bagi sikecohh tuh diam. dah bagi sikecohh ni makan, 5minit dia diam,pastu bunyi balik. bukak pintu je, dia melulu masuk rumah. ewahh pandai nye buat helah. tak boleh bela, sebab kalau bela kat rumah nie, kompem mati, tak pernah ada haiwan peliharaan dalam rumah nie yang hidup.lalala. kang tak pasal-pasal mati pulak. nak suruh kucing nih blah, payah la. sebab dia dah tau kita akan bagi dia makan. pagi tadi azfar bg dia makan lagi sebab memekak je. kesian kan. huhu. tapi aku tak suka bela kucing. kalau tengok2 macam tuh je ok kot. diri pun tak terbela.nak bela binatang pulak. tolong ah!!. ok. ada sapa-sapa yang sayang kucing ke kan nak buat teman hidup ke. haa habaq kat cik. datang rumah amik kucing nih bawak balik. semak je..ngeeee. tapi kesian. kucing nih patutnya ditempat kan dikalangan org-org yang disayanggi. sebab Nabi kita sayang kucing.

JOM BUAT BISNESS. ngeh3


PROMOTION PRICE include postage: RM***
slow talk habis dah nih.dun worry,text me anytime kalau nak beli.ngeh3
characters: orange color,small kitten,kecoh,noisy and coward.
ability: have a very strong voice,can scream, "poor show interface" eerrr?,and also hv many tricks.
weakness: dog&water. beware.!

p/s- jgn buat kebaikan berunsurkan riba' *tetiba

okeyh chaww sinchaw.

Labels: