Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



sarang GO. aiyakkk
Thursday, March 10, 2011 | 4:49 AM | 0 comments
assalammualaikum dan salam sejahtera gok.

hai teman teman!! hari ini cik mira nak cerite pasal hari kamis malam jumaat! ehh taklah..huhu.hari ni, macam biasa pergi kolej. pagi2 masuk kelas yang tah ape-ape tuh.. lepas tu, lepak dengan kawan ku, dayang hanifah rosmaidin..haaa kita panggil dia iefa. mana gambar dia tengah stress buat adobephotoshop punya assignment le.. pe cerita! tension je.esok nak kene hanta. tapi malas nak buat.sebab aku punya kena reject..opssss..lalalalala.
OKeyh.. hari ni,mak tak sihat. jadi lauk pun tak ada.uhuukk. nak wat canne kang aku masak hangus lagi..lalalala. sian mak! huhu. patu kena jadi baby sitter. jaga dua orang budak kecik yang sangat nakal dan stubborn!! grrrrr..geram la. ohh.. tapi saya seorang makcik yang sangat garang dan jahat! kaki membuli budak kecik. huahahahaha.. suka hati lah anak sedara aku kan.. tapi kalau dia nangis je. saya pulak yg kena marah. tak aci!!! gedik!. kalau dengan yang abang tuh, selalu buat makcik dia berapi.kes nak menang je! walaupun salah.pastu nangis. macam aku kecik2 la. sejibik. mengada-ngada!! hehe. patutla. dulu abang dengan kakak saya menyampah..ngeee.. habis cerita.
eh jap2. pagi pukul 3 pagi hari tu, depan rumah saya telah dijumpai 2 ekor babi hutan..OMG!! besar hitam..menakutkan. macam mana boleh ada babi kat kawasan rumah nih? nampak sangat hutan.ishk3. ataupun..itu bukan babi,tetapi..ermmm. yela pagi2 macam tu.apa-apa pun boleh menyerupai sesuatu..huhu. kita jumpa esokk! aja aja fighting!!! muahhhkkss :D

Labels: