Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



haishhhh DEMAM !!
Saturday, March 19, 2011 | 1:03 AM | 5 comments
HOOORRAAAAYYYYYYYYY!!!!!!!!!!! drama dah habis!!!


hoho.. diibaratkan seperti skeleton tuh.. oh!! kena ber'DRAMA.. Assignment la ni. nak tak nak kena lah buat jugak. kaku ke keras ke batu ke, kena jadi poyo. macam mana la pelakon kat luar sana tuh berdrama kan. hebat la dorang..cool. nak nangis jadi je, nak marah pun jadi.. uishh dunia penuh DRAMA. ohh demam drama last week dah lepas.. hoooyeahh. tayah nak tension-tension dah.

PENGALAMAN MASA BERDRAMA:
got butterfly in my stomach!!! arrgghh.. nervous gila,lagi-lagi bila tahu ramai orang tengok.. menggigil,nak terkencing,sakit perut,nak termuntah,nak demam pun ada..haa semua ada la.
bila tiba je gilirin kumpulan kiteorg, haaaa.. lantak la,belasah jela. Akhirnya, fuhhhh.. lega beb. selesai semua, rama-rama yang ada dalam perut pun dah keluar.haha. malu memang la malu..tapi bila orang yang tengok macam tak ada respon, macam lagi tambah malu gila kot.huhu. apa-apa pun. midterm drama dah habis.. Then!! final pulak.. aduhh.. tak pe, tuh lambat lagi.hehe.
NOW!!!! demam exam midterm laaaaa.. baru midterm dah susah. belum final lagi.. ye dok. huhu. Tapi memang demam betol2 dah nih. nak baca buku pun tak lalu. ber'bloging lalu pulak..kahkah.
Jadi, mira akan berhenti seketika untuk baca buka. lepas midterm kita enjoy balik..ngeee .. wish me luck!!
fly-fly-away-take-care-tata-

Labels: