Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



nasi goreng HANGUS.
Tuesday, March 8, 2011 | 4:40 PM | 0 comments
hai2.selamat pagi.dah sarapan belum.huhu
hari ni aku sarapan nasi goreng.tapi ada rencah baru..nama dia hangus.. uhukk. cik bukan tak reti masak.tapi td api dia besaq..huhu. masa nak masak nasi goreng tadi, punya la semangat nih. kompem sedaap. nak masak untuk mak abah sekali. alih2 aku sorang yang makan.uhuk3. sedih je. cite dia canni, mula-mula potong cili, amik 10 biji.hehe bawang merah sikit. pastu.letak la minyak.api dia besar,tak perasan laaa! ishk. goreng2. cari la telur. tak jumpa. satu rumah cari telur..hahah. datang balik kat kuali tengok dah hangus.alamak.nak wat canne takkan nak buang kan. masukkan jela nasi.goreng2..siap da. tengok je pun dah tau tak sedap. dah la nasi goreng tu tak ada telur pastu pedas nak mampus!! hangit!!! kalau bagi ayam makan pun dia tanak.. ngeee.. takut bazir punya pasal, telan jela,tanpa ada perasaan,mak nak try rasa.. cepat2 aku habiskan.huhu. nanti kene perli. sampai menangis nak habis kan nasi goreng nih tadi..Ya Allah sekarang nih haa..asik cirit birit..letak cili tamak sangat. akibat la tuh.huhu. sampai nak muntah pun ada.macam2 la rasa. betapa tak sedap nyer aku masak! haha. pagi tadi jela. banyak berangan kot. :P
k.laa.last word jangan tamak! sekian :p

Labels: