Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



lalalala
Monday, March 21, 2011 | 3:55 AM | 2 comments

assalammualaikum.

Tetiba terasa nak kongsi cerita tentang mimpi. semenjak 2 menjak 3 menjak ni la kan, saya selalu mimpi badan keluar ulat..erkk. EIUuuuWWW.. apa tuh!?! ULAT.!!. nak kata banyak tengok cerita hantu.. uishhh sebelum tidur mesti layan gak cerita-cerita hantu.hehe. tapi, biasa je..tak da apa-apa pun. ehemm. sebelum tidur, dah basuh kaki, dah baca doa. tapi kan! mesti mimpi jugak..samar-samar je.. Ingat bab yang ending tuh.. Tetiba banyak ulat..eiiuwwww.. geli mak.! Mimpi tu,lebih kurang macam nih la, macam kat dalam suatu kawasan gelap,lepas tu ada ramai orang.ramai sangat!!....tteeeeettt..tetiba badan keluar banyak ulat!! erkkk..haaahh! bukak mata je, matahari dah atas kepala! "Opss terlepas subuh"! alamak!! haaaa..tanya lah sorang kawan nih, apa maksud mimpi tuh,kawan saya cakap,sebab saya ada buat jahat kat orang! sebab tu laaa.. haishh ada ke patut.bila masa lak aku nih buat jahat kat orang..tak ada tak ada. Tapi kalau ada pun, dah mintak maaf dah.. kosong-kosong la. tapi mimpi jugak..huhu.. Alih-alih, saya tanyalah dekat abah.. haaaa amik kau, kena CERAMAH pulak! adoii..! Abah cakap, satu je.. Subuh sembahyang tak? Isyak tinggal tak? huhu. errmmm haaa..errr daaaaaah.. mestila dah kan. Sebenarnya,mimpi macam tuh, mainan syaitan. Dorang nak melekakan kita dengan mimpi-mimpi macam tuh, jadi bila dah mimipi benda tak elok macam tuh, cepat-cepat la solat sunat ke. Semoga dijauhkan daripada benda-benda tak elok.
Okeyh nantila dulu, tak habis lagi nih, saya dah solat,baca doa,basuh kaki, dan selawat banyak2.. TAPI!!! mimpi benda tuh lagi..kali nih, ULAT tuh sikit je.. tak banyak macam hari tuh..huhu. Ulat tuh panjang pulak.. !! haishh saya dah takut!! bangun tidur je termenung..dok pikir apa benda la tuh.. nape tak mimpi keluar emas ke? duit ke? kan? nih keluar ulat.ape kes.. lepastu!!! saya cari lah maksud tafsiran mimpi nih kat google..ohohoho!!! ramainya yg pernah mimpi ulat!! uishh..
Maksud mimipi keluar ulat nih - penyakit keluar dari badan ataupun ada orang iri hati.. urmmm.. ntah la...! Tapi sekarang.alhamdulillah.dah tak mimpi dah..kadang-kadang mimpi ni buat kita sedar ada hikmah disebaliknya..haaa tuh korang pikir la sendiri.. Sebab saya dah jumpa hikmah nya.. :D

terima kasih.. :)