Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



jangan baca!!
Tuesday, February 1, 2011 | 6:00 AM | 0 comments
jangan baca!

saya anak yang baik laa!!! ;(

sep sep sep..tom tom tom.. air pasar malam surut pukul lima..bangun pagi-pagi siram pokok bunga.. pokok bunga melur tanam tepi paya..itik bertelur ayam menetas.. cik barber?..jatuh dalam parit cik aminah ketawa jerit-jerit..naik kereta api sampai kuala lumpur..jumpa bini comel terselit bawah dapur..kek kek kek..kuih bangkit, sapa ketawa dia kena cubit..nat nat nat,kuih donat..sapa ketawa dia kena sunat.. :)

ehemm.tanya sama pokok kenapa engkau goyang? nanti jawab pokok angin yang goncang. tanya sama angin kenapa goyang pokok?nanti jawab angin tanya la pokok..ehhhh????? arrggghhhhh TAK INGAT!!!!!!!%$^%&^**&)(

bagau oh bagau.kenapa engakau kurus..macam mana aku tak kurus..ikan tak nak timbul. ikan tak nak timbul..ikan oh ikan..kenapa kau tanak timbul..macam mana aku nak timbol..rumput panjang sangat..rumput panjang sgt..rumput oh rumput..kenapa engkau panjang..macam mana aku tak panjang.. kerbau ta makan aku..kebau tak makan aku.. kerbau oh kerbau..kenapa tak makan rumput..macam mana aku nak makan.. perut aku sakit.. perut aku sakit.. perut oh perut..kenapa engkau sakit.. macam mana aku tak sakit.. makan nasik mentah.makan nasik mentah..nasik oh nasik..kenapa engaku mentah.. macam mana aku tak mentah..kayu api basah. kayu api basah.. kayu oh kayu.. kenapa engkau basah.. macam mana aku tak basah. hujan timpa aku. hujan timpa aku.. hujan oh hujan kenapa kau timpa kayu..macam mana aku tak turun.. katak panggil aku. katak panggil aku..katak oh katak kenapa engakau pnggil hujan.. mcm mana aku tak pnggil. ular nak makan aku..ular nak makan aku.. ular oh ular kenapa nak makan katak.. macam mana aku tak makan..memang makan aku.memang makanan aku..haa pastu na buat ape ni???? (perghh panjang gilak..pandai sape yg reka kan)

hujan rintik rintik air begelora.mak bagi seposen..ayah bagi seposen. adik pegi kedai.

sep sep sep..tom tom tom..(depan tak ingat)!! pak mat jual topi pi pi..topi nya hilang lang lang pak mat jual gelang..gelang nya patah tah tah..pak mat jual getah.. getah yang putus tus tus..pak mat jual tikus..tikus nya lari ri ri..pak mat jual loriii..lori nya terbalik lik lik..pak mat terus balik..pada suatu malam lam lam lam..pak mat terus hilangg..(apa ke pelik bunyi dia?? salah la tuh) :(

hide&seek -nenek nenek si bongkok tua..siang malam asik berjaga mencari cucu dimana jua..nenek ku kawin dengan anak raja.haaaaaaa..

main kejar-kejar - polis entry? one to jaga..polis mati pencuri jaga?? hahahaha!! -.-

harimau - pukul berapa datuk harimau? pukul satu..pukul berapa datuk harimau? pukul 2.. pukul berapa datuk harimau? pukul 3..pukul berapa datuk harimau? pukul 4.. pukul berapa datuk harimau? pukul 5.. pukul berapa datuk harimau? pukul 6.. pukul berapa datuk harimau? pukul 7.. pukul berapa datuk harimau? pukul 8.. pukul berapa datuk harimau? pukul 9.. pukul berapa datuk harimau? pukullll seepuuluuhhh.!! ngauummmmm!!! arrgghhhhh lari-larii..ahah :)

jit jit semut..sapa sakit naik atas..jit jit semut sapa sakit naik atas..jit jit semut sapa sakit naik atas...auuuww..sakitt sakitt..

cari geng - lat talilat tali tamplum..mak minah balik kampung..nama nya sotong?? ehh?? kahkah.. memory lost la der! :p

rumah terbakar panggil bomba..bomba datang berlumba-lumba..pastu ape?? haa? aiyoyo.

i love u..u love me..we're happy family..with a great big hug and a kiss from me to you..want u think u love me too.. haa lagu apa nih??? :)

pen merah pen biru..u marah i luv u.. pen biru pen kuning.. dia luv u..i pening.. lalalalalalalalalalalalalala..erkk.

tom tom bak mak yung dedek?? sapa budak makan keledek?? bahaha

oooooOOO..tuu bulan.. OOOOOoooooOO tu bulan..

versi papa - sep sep tom tom.. pada suatu hari dia jual lori..ri apa? ri--but.. but apa?? but---tak.. tak apa?.tak--kut..kut apa? kut--tu..tu apa? tu--kang.. kang apa? kang--kung..kung apa? kung--kang.! hahahahahahaha..haha.ha.. gile!!

haaa..really2 miss masa zaman kecik dulu..huhu,sekarang nak main kejar2 pun penat.. da tuak... mAk!! nak balik masa silam!! huhu.
hey apa kau bebel nih!! wahh..terubat rindu den dekat budak kecik tuh..huhuhuhuh (sekarang da nsem) :).

sekian terima kasih :L