Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



im bored of being bored...
Monday, January 17, 2011 | 4:48 AM | 0 comments
urmm.mari berfikir.. dalam masa dua minggu nih, apa yang aku lakukan?? urmmm. urrmmm.urmmm.ermmm.huh!.ermmm.lalalala..haccummm!.urmmm. haaaaaa!. nothing!!!!! -,-! huh! nothing?? are u sure!. maybe there is something interesting that I did in two weeks..argghh. fikir lagi.. ada la, takde,mana ada. adaaaa!. haaa.the answer is still nothing!. laaa.lantak lah.. tiba-tiba kedengaran suara halus menyapa.."you just let go that day, without doing anything..and nothingg!!!!" uuuuu..so scared -,- hmmm.. takla. kalau aku tak buat apa-apa.tipu la tuh. nak tau apa aku buat..ok lets start talking nonsense! :)
mula cuti hari jumaat kan?. pada pagi jumaat aku bagun tidosolatmandimakan.. lepas itu,bukak laptop, intai pesbuk,intai blog,stalker2,main games..lepas tu,solatmakan.. sampai la ke malam..tidur.zzzz.
pada pagi sabtu aku bagun tidosolatmandimakan.. lepas itu,bukak laptop, intai pesbuk,intai blog,stalker2,main games..lepas tu,solatmakan.. sampai la ke malam..tidur.zzzz.
pada pagi ahad pulak, aku bagun tidosolatmandimakan.. lepas itu,bukak laptop, intai pesbuk,intai blog,stalker2,main games..lepas tu,solatmakan.. sampai la ke malam..tidur.zzzz.
pada pagi isnin,selasa,rabu,kamis,jumaat..aku bagun tidosolatmandimakan.. lepas itu,bukak laptop, intai pesbuk,intai blog,stalker2,main games..lepas tu,solatmakan.. sampai la ke malam..tidur.zzzz.
pada pagi sabtu, aku bagun tidosolatmandimakan,lepas itu,aku ke kolam air panas. perggghh best. balik rumah, siap2,pergi tengok wayang pulak.haaa.cun2. kemudian, dah malam,aku tidur..zzzzzz
pada pagi ahad, aku bagun tidosolatmandimakan, lepas itu, aku intai pesbuk,main games,diablo.oh!tak best,alice in wonderland's game best gilak. haaa, solatmakan, tido ditengah hari, bagun sebelum asar, pusing2 satu rumah..dah malam..tidurr zzzzz.
pada pagi isnin iaitu hari ini, aku bagun tidosolatmandimakan, lepas itu,bukak laptop, intai pesbuk,intai blog,stalker2,main games..lepas tu,solatmakan.. sampai la ke malam..tidur.zzzz...
dan aku rasa, untuk hari seterusnya, selasa rabu kamis jumaat sabtu dan ahad.. copy paste je la rutin atas tuh. :))
waaaaaaaaaaaaa..what a great life!!. at least, ada la jugak interesting part tu kan,walaupun kebanyakkannya hampeh.lalala.tapi best apa dok umah.boleh mengelakkan pelbagai maksiat.wahahaha.. eh tak merugikan hari2 begitu sahaja laa. kalau tidur je sepanjang hari,yela rugi kan. hurm. ok,that's it for today. last word,


mira forecast today- start college on Monday.huh?! lalalalla fighting~