Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



story 2
Saturday, November 27, 2010 | 12:30 AM | 0 comments
27nov2010

Kisah si A,B,C,D, mamat N dan mamat F.. :D

assalammualaikum.
hari ini sekali lagi, aku nak cerita tentang kisah benar seorang kawan, kalau bg tau nama die,nanti kena marah, oklah, nama dia A.. A nih seorang perempuan, iaitu kawan aku, dia nih suka pendam perasaan macam aku. tapi bila tengok mimik muka je kita dah tahu ape dia pikir. dipendekkan cerita lah, dia nih pelik dan kelakar.haha.
A ni ada kawan disetiap kelas, kawan yang tak sama lah. hari tu, terbuka hati dia cerita sesuatu kat aku. (jahatkan aku,menghebah cerita dia)heheh. dia tak tahu pun.lalalala. ok back to the topic, waktu dekat kelas pertama, dia ada seorang kwn perempuan, ok kite namakan dia B.. A dan B nih kawan rapat lah kat kelas tuh, kat luar kelas taklah rapat. dalam kelas, A akan duduk berdua dgn B nih.. B ni biasa2 je, tapi, A nih tetibe je nak jeles dgn B nih. aku tanya lah, kenape kau nak jeles pulak?.. A pun jawab, yela setiap kali kat kelas, ada je budak laki nak borak dengan dia. ohh, A jeles sebab budak laki tanak pun borak dgn A.haha!..
esoknya pula, kelas yang kedua, A rapat pulak dengan sorang budak perempuan nih, kita namakan dia C, C nih cantik la jugak. A dan C selalu duduk bersama kat dalam kelas tu.. pada suatu hari, datang lah seorang mamat nih, kita namakan dia N.. A nih, minat sangat kat mamat N nih. tapi dia simpan la, takkan la nak heboh pulak. simpan punya simpan perasaan tu,akhirnya melepas. tau kenapa. sebab mamat N nih berkenan la pulak kat C.. kawan dia jugak. C nih da ada pakwe,tapi layan je jd skandal.ngeh3. A nih slalu la lepak dengan C nih, C nih suka sangat cerita pasal dia dengan mamat N nih. A nih pun makan hati jela dengar apa yang C ni cerita. A nih terasa serba salah pulak sebab dia bagi nasihat dekat C nih suruh rapat2 dgn mamat N tuh, padahal dalam hati, cemburu,marah,benci,sumpah seranah semua keluar. dalam hati jela.ishk3. apa punya perangai la si A nih.. A nih cakap dia na jaga hati kawan dia je. oklah tu, tapi belum habis lagi ni, A,C dan N nih selalu la pulak lepak sama-sama. masa lepak tuh,A cemburu sangat. C dengan mamat N nih buat A macam tak wujud. ada ke patut C dgn N nih tunjukkan kemesraan dorang kat depan A. yela padan la muka A, sapa suruh duduk situ.haha! masa tu, kesian gile kat A.. ade ke patut mamat N tuh cakap macam ni kat A-- " A kau nak lepak dengan C sampai bila nih? tanak balik ke?".. haaaa..ishk3. A teperanjat dengar, sampai terketar-ketar nak jawab. jahat nye C dgn N.. akhirnya, A pergi dengan perasaan hiba tinggalkan C dgn N berdua. lepas tu, keesokkan hari nye, C nih bagi tahu kat A yang mamat N nih mintak kapel. bederai jantung si A nih. C dgn N pun kapel.. tinggal la A dengan muka kesiannye,tapi still stay cool..depan C dgn N biasa2 je.padahal menyampah.
haa..nih pulak kelas ketiga, A nih rapat pulak dengan seorang perempuan ni, kita namakan dia D, D nih dalam kelas aktif sikit, dlm kata lain bising la, suka banyak tanya dalam kelas. agaknya nak carik perhatian kot. A nih rapat dengan D nih, selalu duduk sama kat kelas. pada satu hari ni, ada seorang mamat nih, kita namakan dia F. F nih macam susah nak dekat ngn pompuan tapi, hari tu, dia terpaksa duduk dengan A dan D.. F duduk sebelah D. ewahh masa tuh A jadik tunggul. macam tak wujud. A tanya soalan D dgn F buat tak tahu je. kesian nasib A. alih2 dah habis kelas tuh, si D nih sempat mintak no fon si F nih. ishk3 si F nih pulak bg je. haha. melepas si A lagi sekali. LOL :)

konklusinya kan,mana-mana lelaki yang A minat mesti sangkut kat kawan perempuan yang rapat dengan A.haha. kesian A, lawak pun ye jugak. si A nih akhirnya tukar kolej tetibe. dia pergi mana2 pun sama je.. ((sebab tuh aku berani menghebahkan cerita dia)).hehehe.jahat2.. maaf eh A. janji tak buat lagi. :D

mira forecast today- hope that A will meet with a groom, no matter where it is located. ngeh3.LOL