Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



:hidup,mati,cinta,ibadahku hanyalah untukMU..
Friday, October 1, 2010 | 5:36 AM | 0 comments
"indeed, life and death has been determined since we were born. and believe that things are bad and good, comes from Allah swt. including love!"..
   
disini. hari ini, zaman ini, waktu ini, saat ini, ketika ini, hidup di dunia semakin menggerunkan. manusia semakin lama, semakin menakutkan.itulah yang sekarang ini, aku alami. manusia sanggup melakukan apa sahaja tanpa mengira dosa pahala, dan akhirat!. manusia sanggup menganaiya sesama manusia. manusia tidak pernah puas akan nikmat yang diberikan sehingga sanggup melakukan apa sahaja. nawaitu manusia semakin lama semakin buruk. aku hanya mampu berdoa dan bermohon agar diberikan petunjuk dan hidayah kepada manusia. sesungguhnya Allah suka umatnya bermohon pertolongan dari-NYA. haisshhh.. mengeluh seketika menggenangkan nasib."man now, just selfish. had not considered the feelings of others. while the things that has happened is difficult to forget!!". 
      at that time. on that date. scene of the incident. is a historical thing in my life.! that I will never forget.. mungkin itu adalah suatu peringatan yang diberikan oleh Allah kepada umatNya. beringatlah wahai manusia. jangan sudah tergadak baru terasa!. seperti aku.. 
       sekarang aku hanya berserah kepada takdir, aku percaya pada Qada' dan Qadar yg Allah tentukan. dan aku yakin itu terbaik buatku. wahai manusia aku berharap agar kalian sedar dunia makin hilang. tanda-tandanya telah terlihat. janganlah lalai dengan hiburan dan kemewahan dunia sampai terabai ibadahmu. aku juga manusia. insyaallah peristiwa itu akan sentiasa dalam ingatan ku sampai mati. sesungguhnya sangat perit,apabila ujian ini datang menimpa tanpa diduga. astaghfirullah.   
        ingatlah.kawan biar berpada-pada.kerana kawan tiada di waktu susah..and I believe in this principle.. dan cintakan Allah melebihi segalanya,kerana cinta sesama manusia just a waste of time!!.. ingatlah mati juga. kerana mati akan membuat kan kita sedar dan takut akan Allah. namun aku hanya manusia biasa seperti kalian, ketakutan ku terhadap manusia yang kita tidak tahu nawaitu nya sering menghantui aku. sebab itulah sekarang ni aku lagi rela duduk kat rumah seharian daripada terpaksa menghadapi dunia manusia yg diluar  sana. astaghfirullah.adakah aku melawan takdir?? astaghfirullah.. 
         indeed, we are trying to prevent something bad happening to us. but sometimes we have to Redha. hahahaha^^.bersyukurlah aku masih boleh merasa gembira dan tertawa sendiri.hmmm..Even if I talk too much without stopping, even though I laughed non-stop, even though I smile at the behavior of my friend, and even if you see me happy, like there is no problem, but, only Allah knows. ""tears can not be deceived. but smiles and laughter can be deceiving.""huhh..sekian. assalammualaikum.^^