Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



........... =='
Monday, August 23, 2010 | 9:19 AM | 0 comments
hari ini hari ke-13 kita berpuasa! wargghh. dalam bulan puasa nih.banyak betul dugaan. lagi2 bila tak puasa,, lagi lah dugaan! nak kena tahan lapar macam orang puasa. padahal tak puasa! bila pagi tak bangun sahur. sebab mata tak bolah bukak. lagipun pikir tak puasa,jadi malasla na bangun sahur macam orang2 yang puasa! bila tibanya waktu pagi, terlambat bangun nak pergi kerja(part time je). jadi berserabut la keadaan. (perut masih kenyang nih). haa. tengok jam di dinding menunjukkan pukul 9.50am.! alamak dah lambat.matilah!! kemudian terus  bergegas menghidupkan enjin kenderaan dan memecut laju ke arah yang dituju.. bila dah sampai kat destinasi, tengok kedai tak bukak lagi..hari ini diorang offday ke? bukan datang lambat ke?. bila tengok jam kat henpon, menunjukkan pukul 9.00am!!!! Ya Allah. mengigau ke buang tebiat!! adesss!. jam pukul 9.00am laa..macammana boleh salah tengok,ntahla. buta nombor agaknya! ! haaiiyaa. satu masaalah! nak balik rumah nanti mak bising la pulak..tiba-tiba teringat yang gaji dah masuk!. jadi bergegas ke bank untuk mengeluarkan duit. jarum minyak kenderaan pun dah menunjukkan kearah 'E'.. isi lah minyak di petronas! kemudian jam baru menunjukkan 9.15am. awal lagi. haa tiba-tiba teringat belum bayar hutang kenderaan. jadi bergegas semula ke bank, nak keluarkan duit lagi. (tulah amik duit sikit2, konon nak bajet, padahal ngam2 je) dah buat dua kali kerja!!! pergila kemudian ke kedai itu,untuk melunaskan hutang yang tertunggak! ok.jam menunjukkan pukul 9.37am. jadi terus bergegas ke tempat kerja...biarlah awal sikit konon nak jadi pekerja berhemah..(berhemah ke?padahal salah tengok jam).. masa nak masuk kerja tuh, boleh pulak shutter tuh jatuh atas kepala!asal tak jatuh atas kepala orang lain..!adoii biul kepala! benjol kot..macam2.!ok.kerja seperti biasa la (perut dah mula krookk krreekk nih)..lapar!!. kemudian tepat pukul 1.30pm. bergegas pulak ke kolej.. ade kelas!. terpaksa meredah highway yang sesak dengan kereta2 yg sengal! ohh mula memaki hamun (sik baik ta puasa). kelas habis pukul 3.30pm. (perutku mula meragam tapi ok lagi cool). sambung kerja balik pulak! haa masa nih dah sangat tak tahan! apalagi savemore menjadi pilihan untuk membeli sesuatu! uurrhhhhh. lega nya.nikmat nya bila kesejukan tuh masuk ke tubuh.(minum air la). ok. sambung kerja. tepat pukul 6.00pm . (perutku tidak tahan lagi). bergegas pulang ke rumah untuk mengenyangkan perut! ahhh alhamdullilah! tersiksa sungguh bila orang tak puasa terpaksa berlagak puasa! bersyukurla kepada mereka yang boleh berpuasa!! sesungguhnya 'CUTI PUASA' bukanlah kelebihan kepada kami, tapi dugaan!! sekian~ ;(