Assalammualaikum. need more readers and feedback than followers. big hugs :'> Let's Follow my world | back to Dashboard
MNI's WWW

 Sweet Readers


"Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts." Love has features which pierce all hearts, he wears a bandage which conceals the faults of those beloved. He has wings, he comes quickly and flies away the same.

There is no pain equal to that which two lovers can inflict on one another. This should be made clear to all who contemplate such a union. The avoidance of this pain is the beginning of wisdom, for it is strong enough to contaminate the rest of our lives.

Fruit basket

Mort Itachi <3

LEE MIN HOO -BOF- <3

LEE MIN HOO <3
Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



setadah doa dari KU
Monday, July 19, 2010 | 10:50 PM | 0 comments
" Ya Allah ..jika sahabatku jatuh cinta, berikanlah cintanya pada seseorang yang melebihkan cinta padaMU agar bertambah kekuatannya untuk mencintaiMu. ..wahai Maha Penyayang, jika sahabatku jatuh hati, izinkanlah hatinya menyentuh hati orang yang hatinya tertaut padaMu agar sahabatku tidak jatuh dalam jurang cinta yang murah..Wahai Maha Pengasih, jika sahabatku rindu, rindukan dia pada seseorang yang merindui syahid            dijalan Mu..Jika sahabatku rindu, jagalah rindunya padaMu agar dia tidak lalai merindui syurgaMu...."

"Ya Allah..andai kata sahabatku milik seseorang yang lain,yang telah Engkau tentukan sejak azali lagi. Engkau berikan lah sahabatku itu orang yang berada dalam kalangan orang-orang yang beriman.Wahai Maha Pengasih, jika sahabatku itu telah Engkau takdirkan bersamaku,pelihara lah kami ke jalan yang benar dan di Redhai,supaya kami tidak lupa akan hikmah Mu dalam pertemuan ini..."

"Ya Allah..jika sahabat ku dilanda musibah,bantulah sahabatku agar sahabatku menemui petunjuk untuk berada di jalan Mu..Wahai Yang Maha Penyayang, jika sahabatku memohon sesuatu untuk kejayaan, aku memohon kepadaMU,berikanlah sahabatku kejayaan itu setelah dia berusaha dengan gigih,supaya dia tidak lalai dalam mengerjakan ibadah kepadaMu sebagai bekalan di dunia dan akhirat nanti..."

"Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, jika sahabatku pergi meninggalkan dunia,Engkau kuat kan lah iman ku kepadaMU,agar aku tidak lupa akan Allah sentiasa disisi ku. jika sahabatku pergi meninggalkan ku tanpa alasan,Engkau jadikan lah ia sebagai pedoman kepada diriku,agar aku dapat mendoakan kebahagian sahabatku di sana.."

"Ya Allah..sesungguhnya,sahabatku amatlah penting bagi diriku,akan tetapi aku tidak akan lupa akan jodoh,ajal,maut adalah rahsia Engkau Ya Allah.sahabatku datang dari MU dan kembali jua kepadaMu.."


amin~..

"Ya Allah adakah sahabatku jodohku????...jika tidak jauhkan lah sahabatku dari ku,agar kami terpelihara dari melakukan maksiat..."